This Traveler IQ was calculated on Tuesday, December 09, 2008 at 07:46PM GMT by comparing this person's geographical knowledge against the Web's Original Travelogue's 3,409,467 travelers who've taken the challenge.

Voulez-vous Citroën avec moi?: Robinzonsko čolnarjenje po Kolpi
online counter

četrtek, 7. avgust 2008

Robinzonsko čolnarjenje po Kolpi

Končano je tridnevno robinzonsko čolnarjenje po Kolpi. Avanturo smo začeli v Srednjih Radencih, kjer smo naložili čolne, organizator Tine pa nas je zapeljal 60 km do Bosljive Loke in ker se je večerilo smo se odločili prespati kar tam. En domačin nas je povabil domov na sangrijo, More pa je ugotovil, da je tisto navaden kompot.
Drugi dan smo se najprej spustili do Broda na Kolpi. Na hrvaški strani smo zagledali napis bife, zato smo šli okoli carinarnice v bife. Ilegalno čez šengensko območje na očeh carinikov in policajev, ki so malo čudno gledali, vendar so nas pustili pri miru. Sledil je še spust do Fare, kjer smo skuhali makarone in prenočili.
Zjutraj smo obrali trgovino pri Fari, saj smo jim namreč pobrali ves pir.
Preden smo se spustili naprej po Kolpi, je Tine pripeljal en kombi italijanskih skavtov, ki so se šli podobno avanturo kot mi, vendar nižje po Kolpi. Sledil je spust do Zlatkota, to pa je na hrvaški strani, kjer smo se tudi vtaborili. Zraven nas so postavili šotore tudi Italijani, oni so zvečer ves čas nekaj molili, od nas pa je vsake toliko priletela kakšna porka putana, pa se je izenačilo.
Zadnji dan pa nam je najmlajši udeleženec zbolel, zato sem poklical Tineta, da naju je prišel iskat s kombijem in naju peljal na cilj. Zame je bila letošnja avantura končana, ostala je še pot proti domu.

Kogar stvar zanima, si lahko ogleda naslednji link, meni je tak dopust dosti boljši, kot pa poležavanje ob morju in spanje v apartmaju. http://www.kolpa-adventures.com/

Prostor za kampiranje v Bosljivi Loki

Zjutraj pred štartom. Moj čoln je točno označen.

Počitek na Kolpi
Spust po brzicah

Prostor za kampiranje pri Fari
Prostor za kampiranje pri Zlatkotu

Skavte učimo, kako se zakuri ogenj

Fiš piknik

Tu pa se je moja avantura predčasno končala

Št. komentarjev: 3:

Ob 13. avgust 2008 ob 15:01, Anonymous Anonimni pravi ...

Fajfk, ste imeli kar lepo turo. Tine je pa faca kajne, midva sva skupaj služila "partizane" v LJ.

Ob 13. avgust 2008 ob 15:14, Blogger Gorazd pravi ...

Zanimivo, sploh te ni omenil, verjetno, ker je imel veliko drugega za povedat. Možakar je res faca in upam,da gremo drugo leto spet.

Ob 3. september 2008 ob 19:11, Blogger Unknown pravi ...

če bo prov gremo res,žihr bi pa šli bel spomladi ko je še mal več wade.