This Traveler IQ was calculated on Tuesday, December 09, 2008 at 07:46PM GMT by comparing this person's geographical knowledge against the Web's Original Travelogue's 3,409,467 travelers who've taken the challenge.

Voulez-vous Citroën avec moi?: JEST vs. TELEKOM
online counter

sreda, 9. april 2008

JEST vs. TELEKOM

1 zame:0 telekom
Ker mi niso hoteli postavit ADSL interneta,sem ubral druge strune. Stvar je taka,da morajo po zakonu vsakemu,ki zaprosi za navadni telefonski priključek,le tega tudi priklopit. Poslal sem jim vlogo,pa so mi spet odpisali,da stvar ni mogoča,naštevali vse mogoče in nemogoče argumente, ampak mene to splooooooh ne zanima. Namreč,zdaj imam v roki papir,za katerega so mi že v APEK-u (agencija za pošto in elektronske komunikacije) naročili,da si ga pridobim in naj ga pošljem njim,ker nato oni izdajo odločbo,da se mi vzpostavi linija v 30 dneh!
Kaj sledi po 30 dneh ne vem,se pa bom pozanimal in takoj tudi objavil.

Št. komentarjev: 4:

Ob 10. april 2008 ob 19:47, Anonymous Anonimni pravi ...

Upam de bo čimprej ane.

 
Ob 11. april 2008 ob 12:20, Anonymous Anonimni pravi ...

Živjo sošolec, sem se prijetno nasmehnil ob branju tvojih postov...
Upam, da ti boj s Telekomom uspe, mojega starega je....že kar nekaj časa s priklopom...
Živjo

 
Ob 12. april 2008 ob 13:41, Blogger Gorazd pravi ...

@ Swislar
Ko mi bodo priklopil,jih bom odjebal in se naročil pri T2.
Od kje ime Swislar?

 
Ob 13. april 2008 ob 13:35, Anonymous Anonimni pravi ...

Gorazd,
izvira iz Kminskega...
LP

 

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov

Free Counters
Free Counters