This Traveler IQ was calculated on Tuesday, December 09, 2008 at 07:46PM GMT by comparing this person's geographical knowledge against the Web's Original Travelogue's 3,409,467 travelers who've taken the challenge.

Voulez-vous Citroën avec moi?: JEST vs.TELEKOM 2:0
online counter

četrtek, 15. maj 2008

JEST vs.TELEKOM 2:0

Čeprav so telekomovci trdili da pri meni ni možno vzpostavit ADSL linije,so si sami dokazali da je to mogoče. Pritožba na APEK je zalegla,očitno so ugotovili,da mislim resno. Hitri internet so mi obljubljali tri leta,vendar niso nikoli rekli kdaj bo. Ob novem letu sem jih imel poln k...c (kurac),zato sem začel z drugo taktiko.Če prošnje ne zaležejo,je treba začet ukazovat,zato sem jih klical tudi večkrat na dan,seveda na brezplačno številko,počasi so me bili siti in so verjetno ugotovili,da se me najlažje rešijo,če mi omogočijo ADSL. Kodo in šifro za vključitev sem že dobil,čakam še modem in naslednji teden sem spet na liniji.

Št. komentarjev: 2:

Ob 17. maj 2008 ob 22:54, Anonymous Anonimni pravi ...

To fajfk!

 
Ob 16. junij 2008 ob 01:09, Blogger David pravi ...

no fajfa spet bi lohk kej objavu...

 

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov

Free Counters
Free Counters