This Traveler IQ was calculated on Tuesday, December 09, 2008 at 07:46PM GMT by comparing this person's geographical knowledge against the Web's Original Travelogue's 3,409,467 travelers who've taken the challenge.

Voulez-vous Citroën avec moi?: Prvomajsko srečanje Citroën kluba
online counter

petek, 9. maj 2008

Prvomajsko srečanje Citroën kluba

Letos srečanje ni potekalo v Lanterni,kot prejšnja leta ampak v Zlatnih stijenah pri Puli. Stvar se je že začela zelo čudno,pozabil sem napotnico,brez katere ne bi dobil ključa od apartmaja. Na napotnico sem se spomnil šele v Postojni. Z mano je tokrat potoval Čips,on se je spomnil,da je Šiško še v Spodnji Idriji in da lahko prinese napotnico. Eno uro po prihodu v Zlatne stijene sem dobil tudi napotnico,v vmesnem času pa sem si ogledal veliko trdnjavo na vrhu hriba nad naseljem. Zvečer je bilo treba počakati še ostale dopustnike iz našega apartmaja,saj so oni imeli makarone,jaz pa kuhan golaž.

Za prvi maj smo se že dopoldne odpravili na tržnico v Pulo,vendar je bila,razen dveh zelenjavarskih šiptarjev,popolnoma prazna,parkirišče prav tako. Imeli smo čas,zato smo si šli ogledat areno. Sicer sem bil tam že v osmem razredu,ampak sem hotel še enkrat videt to čudo. Vstopnina je bila še kar draga,imeli pa so tudi študentovski popust. Jaz in Čips sva kupila navadni karti,Tine,nekdanji španski borec,pa je zase in za Janzeka kupil študentovski. Predstavil se je kot španski študent in rekel "dos entradas para estudiantes". Seveda babi ni bilo nič jasno,pa mu je hitro uturila študentovske.
Zvečer so prišli še nekateri prijatelji,prinesli so mi raženj,katerega sem tudi pustil dom.Nekoč so taki pozabljivosti rekli tudi,da greš brez tiča na ohcet.

Drugi maj pri Hrvekih ni več praznik,zato v Puli skoraj ni bilo kam parkirat,tržnica polna,dobili smo mlado čebulo,paradižnik in kumare,zelenjavo,ki paše k roštiljadi. Popoldne je bila na vrsti vožnja v ringu,pa se mi ni ljubilo vozit,niti gledat,raje sem si ogledal obalo in malo podoživel zaključni izlet v osmem razredu.

Tretjega maja se sploh ne spomnim,se pa toliko bolj četrtega,saj sem bil tako skurjen,da je nazaj peljal Čips,jaz pa sem sedel zraven in se smilil samemu sebi.

Utrdba nad Zlatnimi stijenami. Mislim,da je avstroogrska.

Puljska arena

Kamnita plaža

Na koncu si je tudi avto zaslužil počitek

Št. komentarjev: 3:

Ob 14. maj 2008 ob 10:49, Anonymous Anonimni pravi ...

Ja Fajfk, berem, da si se po 20-ih letih vrnil na "mesto zločina" oz. cilj zaključnega izleta.
Kako je bilo na obali, ti je uspelo podoživeti te oddaljene trenutke?
LP

 
Ob 14. maj 2008 ob 22:54, Blogger Gorazd pravi ...

Plaža je popolnoma ista,kot pred 20 leti,le na hribu nad plažo je zraslo apartmajsko naselje. Tudi črpalna postaja,kjer smo se preoblačili,še obstaja.
Sem imel bolj občutek deja vu!

 
Ob 15. maj 2008 ob 13:36, Anonymous Anonimni pravi ...

..edino skurjada je bila tokrat malo večja, verjetno...
Imej se in lp

 

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov

Free Counters
Free Counters