This Traveler IQ was calculated on Tuesday, December 09, 2008 at 07:46PM GMT by comparing this person's geographical knowledge against the Web's Original Travelogue's 3,409,467 travelers who've taken the challenge.

Voulez-vous Citroën avec moi?: Nove objave
online counter

torek, 17. junij 2008

Nove objave

Nekaj dni nazaj sem bil opozorjen,da bi lahko spet kaj objavil. Se opravičujem,ker nisem objavljal,vendar mi je crknil računalnik. Takrat ni veliko manjkalo,pa bi treščil kišto skozi okno. Najprej so me pet mesecev jebali telekomovci,ker niso hoteli vključit ADSL,ko pa so mi priključili,mi je crknil računalnik. Prekleti Kitajci.(Tudi jaz ne bi delel kvalitetno,če bi zaslužil pest riža na dan.) Računalnik bom sicer dal popravit,vendar sem si za vsak slučaj nabavil novega,ki bo kasneje bolj v rezervi.

Moja nova pridobitev

Št. komentarjev: 2:

Ob 18. junij 2008 ob 00:16, Blogger David pravi ...

dobra rezerva lohk pišeš na skritu,u pustl u dijanc:)

 
Ob 24. julij 2008 ob 23:24, Anonymous Anonimni pravi ...

Fajfk, kaj je sedaj s tabo? Nič se te ne vidi, nič se te ne bere?
Se boš kaj oglasil?
LP

 

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov

Free Counters
Free Counters