This Traveler IQ was calculated on Tuesday, December 09, 2008 at 07:46PM GMT by comparing this person's geographical knowledge against the Web's Original Travelogue's 3,409,467 travelers who've taken the challenge.

Voulez-vous Citroën avec moi?: Končno dopust
online counter

sobota, 2. avgust 2008

Končno dopust

Pa sem spet dočakal dopust. Letos bo to malo bolj aktivno in ker delam tranzverzalo, sem se podal na Raduho. Okoli Raduhe so trije tranzverzalni žigi, vendar so tako čudno razmetani, da je bil kar napor, da sem jih dobil. Popoldan sem se z avtom pripeljal na višino približno 1400 metrov, do prve koče je cca. 15 minut hoje (koča na Loki 1520 m), nato 2 uri do vrha (2062 m), sledil spust na drugo stran do koče v Grohotu (1460 m), kjer sem prenočil. Oskrbnik je takoj vedel, da sem Idrc, ker da govorim čisto po solčavsko.

Pogled z vrha Raduhe proti koči v Grohotu

Pogled, kam se je treba spet povzpeti (vsek med obema vrhoma)

Drugi dan sem se moral znova povzpeti skoraj na 2000 metrov in tudi spustiti do avta in ker sem bil že tam, sem obiskal še Snežno jamo. Gre za eno najstarejših jam na svetu, saj je stara 12 miljonov let. Malo čudno se sliši, sredi poletja sem se oblekel v dolge hlače in bundo, kajti temperatura v jami je od -2 pa do +3 stopinje. Odločitev glede obleke je bila pravilna, za vsak slučaj pa je dobil vsak obiskovalec na koncu jame še enega TAKRATKEGA.

Snežna jama (ledena stebra). Tam, kjer je zapičena ograja, je led debel 12 metrov.

Moram pa pohvalit hrano v obeh kočah. Bilo je okusno, pa čeprav le ričet in jota, bila pa je tudi porcija za enega tapravega deca,to jim pa moram priznat.


Če sem že pri aktivnosti, jutri se s prijatelji odpravljam na Kolpo, kjer se bomo šli robinzonsko čolnarjenje. Tri dni nas sploh ni!

Št. komentarjev: 1:

Ob 4. avgust 2008 ob 13:43, Blogger David pravi ...

fajfk dobr dopust si si izbral, mi sma je tud učeraj mahl na krnska jezera

 

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov

Free Counters
Free Counters