This Traveler IQ was calculated on Tuesday, December 09, 2008 at 07:46PM GMT by comparing this person's geographical knowledge against the Web's Original Travelogue's 3,409,467 travelers who've taken the challenge.

Voulez-vous Citroën avec moi?: Iron Maiden
online counter

sreda, 13. avgust 2008

Iron Maiden

Ob zdajšnjem koncertu Maidnov v Splitu sem se spomnil, kako je bilo pred leti, ko so imeli koncert v Izoli. Toliko sem ga imel pod kapo, da sem v trenutku, ko smo prišli na stadion, zaspal. V bistvu sem mislil samo malo podremat. Naenkrat me zbudi varnostnik, vprašam ga, kdaj se bo začel koncert, pa mi pove, da je koncert zaključen. Mislil se si, saj bo še priložnost, no zdaj je mimo že tretja, no, pa naslednjič.

Št. komentarjev: 3:

Ob 13. avgust 2008 ob 21:22, Blogger David pravi ...

upam da boš štel mene za majico ta motiv je res fajn-L velikost!
Hvala

 
Ob 13. avgust 2008 ob 21:45, Blogger Gorazd pravi ...

Majico boš moral kupit kar sam, da bo prave velikosti, preslikač je sprintan in če ti je prav, jutri popoldne narediva majico.
Pokliči! Na šihtu sem zjutraj.

 
Ob 16. avgust 2008 ob 00:49, Anonymous Anonimni pravi ...

Hm, navim, nism lih najbel fan Maidnov alpa take zvrsti muske nasploh, ampak bi vseen šou na kešn koncert kdaj... take bende se splače jet paslušet v živu...

 

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov

Free Counters
Free Counters