This Traveler IQ was calculated on Tuesday, December 09, 2008 at 07:46PM GMT by comparing this person's geographical knowledge against the Web's Original Travelogue's 3,409,467 travelers who've taken the challenge.

Voulez-vous Citroën avec moi?: Zeljševka
online counter

sreda, 27. avgust 2008

Zeljševka

Ker sem danes za kosilo kuhal joto, sem se odločil, da zraven spečem zeljševko. Stroj za peko kruha mi je zmešal testo, na vrtu pa sem nabral drobnjak in luštrk. Na zvaljano testo sem najprej namazal praženo čebulo, ki sem jo prepražil v svinjski masti in ocvirkih (sam holesterol), potresel narezan drobnjak in luštrk ter popopral. (I jedna žlica vegete-ne, ne, se hecam). Stvar sem zrolal in fuknil v pečico za 50 minut pri 180 °C. Ko je bila zeljševka pečena, niti slučajno ni izgledala lepo, pa tudi malo preveč se mi je zapekla, zato sem jo po vrhu namazal s putrom. Ker sem zadevo pekel prvič, mi je pol oproščenega, to pa je izgled, saj okus je bil namreč odličen. Par kosov zeljševke in taler zelja, pa sem bil sit kot boben.

Priprava

Končni izdelek

Št. komentarjev: 5:

Ob 27. avgust 2008 ob 17:08, Blogger David pravi ...

končni izdelek zgleda uredu

 
Ob 27. avgust 2008 ob 22:16, Blogger Gorazd pravi ...

Končnega izdelka ni več!

 
Ob 28. avgust 2008 ob 00:43, Blogger Tine pravi ...

zgleda uredu, se priporočamo za naslednjič na spačkarij.

 
Ob 28. avgust 2008 ob 01:02, Blogger Gorazd pravi ...

Za na spačkarijo bi pa spekel MAGIC OCVIRKOVCO, kot pred leti, ko sem ponujal magic potion.
Letos so mi na vrtu zrasli prekleto hudi feferoni, baje najmočnejši na svetu. Tako pravi moja šefica, ki mi je sadiko dala.

Še boma sápl!

 
Ob 28. avgust 2008 ob 15:11, Anonymous Anonimni pravi ...

ga ni čez zelševka, ris!
tu je pa tanajbuli pevicu na svitu

 

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov

Free Counters
Free Counters