This Traveler IQ was calculated on Tuesday, December 09, 2008 at 07:46PM GMT by comparing this person's geographical knowledge against the Web's Original Travelogue's 3,409,467 travelers who've taken the challenge.

Voulez-vous Citroën avec moi?: Luksus
online counter

ponedeljek, 31. marec 2008

Luksus

Ko kdaj gledam oglase za rabljene (pa tudi nove) avtomobile,večkrat vidim pod dodatno opremo stvari,ki so za mene poplnoma brezpotrebne,pravzaprav si jaz predstavljam udobje čisto po svoje.

Električni pomik stekel. Pri diani imam sicer šipe na knof,vendar ni nobene elektrike. Primem knof in ga potegnem-šipa je odprta.
Klima. Ja kateri cepec se je pa to domislil? Odpreš streho in te rahla sapica prav lepo hladi tudi v najhujši vročini,pa še za zdravje ni tako škodljivo kot klima. Kabriolet je zakon!
Servo volan. Potuha za babe. Jaz imam na volanu bunko in imam eno roko vedno prosto,volan pa je že po naravo precej mehak,saj so ozke gume in tudi avto ima le 600 kil.

Pod moje udobje spadajo še soliden avtoradio,CB postaja in GPS navigator.

Po tleh bi bilo potrebno malo počistit,pa se mi ne ljubi!

Št. komentarjev: 2:

Ob 31. marec 2008 ob 23:21, Anonymous Anonimni pravi ...

Se kdaj je tut tradicija v redu, posebej izogibanje novotarijam.

 
Ob 1. april 2008 ob 08:56, Blogger David pravi ...

voznja s temi avti je res posebna spoloh palit:)

 

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov

Free Counters
Free Counters