This Traveler IQ was calculated on Tuesday, December 09, 2008 at 07:46PM GMT by comparing this person's geographical knowledge against the Web's Original Travelogue's 3,409,467 travelers who've taken the challenge.

Voulez-vous Citroën avec moi?: Nekadilec
online counter

četrtek, 18. september 2008

Nekadilec

V soboto bo minilo eno leto odkar ne kadim. Nekje sem prebral, da sem do enega leta nekdanji kadilec, po enem letu pa sem nekadilec. Pa da ne bo pomote, nisem prenehal s kajenjem zaradi kakšnega blesavega zakona, pač pa striktno zaradi zdravja. Med drugim tudi ne verjamem, da je pasivno kajenje lahko škodljivo, vsaj do zdaj ni bilo narejene nobene NEODVISNE študije o nevarnosti pasivnega kajenja. Moram pripomniti tudi to, da v obeh svojih avtih dovolim kaditi in tudi v lokalih mi je bilo prijetneje, ko je dišalo po tobačnem dimu, kot pa zdaj, ko smrdi po prešvicanih telesih in po poceni parfumu lokalnih vlačug!
Škoda, ker sem se prepozno spomnil na cigaro iz Dominikanske republike, preden sem prenehal, bi lahko pokadil še tisto, zdaj pa je prepozno.

Sicer bi pa to lahko pokadil za obletnico!

Št. komentarjev: 4:

Ob 18. september 2008 ob 21:28, Blogger David pravi ...

fajfa pršparej kubanka za kešna druga priložnost!

 
Ob 20. september 2008 ob 21:27, Blogger Tine pravi ...

čestitke fajfa!

 
Ob 28. september 2008 ob 16:03, Blogger Gigi pravi ...

Kako ti je pa uspelo pustiti cigarete... maš močno voljo...moj fotr je bil strastni kadilec dolga leta potem ga je infarkt in se je preprosto odločil da bo nehal... Jaz pa, zaenkrat še ne čutim potrebe po prenehanju :) . vse ob svojem času... Glede pasive pa tko ti je že kdo kal "šat" ?

 
Ob 28. september 2008 ob 16:24, Blogger Gorazd pravi ...

@gigi
Pasivno kajenje je, če nekadilec vdihuje cigaretni dim v zakajenem prostoru.
Kaditi sem prenehal s pomočjo tablet CHAMPIX, na škatlici je tudi internetni naslov in koda do programa za podporo pri prenehanju.

 

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov

Free Counters
Free Counters