This Traveler IQ was calculated on Tuesday, December 09, 2008 at 07:46PM GMT by comparing this person's geographical knowledge against the Web's Original Travelogue's 3,409,467 travelers who've taken the challenge.

Voulez-vous Citroën avec moi?: Kanomeljske klavže
online counter

sreda, 17. december 2008

Kanomeljske klavže

O Kanomeljskih klavžah je bilo že veliko napisanega in povedanega, to, da se nahajajo na Vojskem, pa ni znano skoraj nikomur. Nekoč sem na internetu pregledoval atlas okolja pri Agenciji republike Slovenije za okolje, pa sem povečal tudi območje klavž. V okolici klavž so bile narisane tri mejne črte, pa sem kliknil še imena naselij. Malo pod klavžami je tromeja med Srednjo in Gorenjo Kanomljo in Vojskim, vendar so klavže še zmeraj na Vojskem. Zadevo sem natisnil in pokazal nekaterim Kanomeljcem. Slučajno sem naletel tudi na gorečega lokalpatriota, pa se je začelo. Da jaz nimam pojma, kje je kanomlja, da sem vso stvar ponaredil, da so se na katastru zmotili, pa da bo on šel na kataster in jim povedal kje so meje Kanomlje in bla, bla, bla...

Tisti atlas je pravzaprav skeniran kataster oz. zemljiška knjiga, kar pa je uradni dokument in nanjga nimam nikakršnega vpliva. Včasih so meje postavljene nerazumno, vendar so pač kakor so. Tudi Kanomlja je bila pred 50 leti večja. Proti Cerknem je segala do Goloba, na drugem koncu pa v Čekovnik, zdaj pa je omejena le na našo dolino.

http://gis.arso.gov.si/atlasokolja/profile.aspx?id=Atlas_Okolja_AXL@Arso



Slika je postavljena v smeri sever jug
Lepo se vidi streho klavž in jezero za klavžami

Št. komentarjev: 4:

Ob 18. december 2008 ob 06:55, Anonymous Anonimni pravi ...

Tako sem se jaz pred kakšnimi dvajsetimi leti z nekom prepirala, kaj piše na hišnih številkah na Lužniku - Spodnja Idrija ali (Srednja, se mi zdi, takrat sem točno vedela) Kanomlja. Včasih je res malo hecno, ampak tako je.

 
Ob 18. december 2008 ob 10:18, Blogger Gorazd pravi ...

V okolici Lužnika je bila Spodnja Kanomlja, omejevala pa se je na Jazne, Ledine In Spodnjo Idrijo. Tudi Kladnik je spadal pod Kanomljo (kje je tu logika).
Pred par sto leti pa sta kot večja kraja obstajali le Spodnja Idrija in Idrija, vse ostalo je bila Kanomlja.

 
Ob 18. december 2008 ob 11:29, Anonymous Anonimni pravi ...

Pišeš, da JE BILA Spodnja Kanomlja - a ni več?

 
Ob 18. december 2008 ob 11:45, Blogger Gorazd pravi ...

@1Danica
Ne. Po novem je na hišnih številkah Tolminska cesta in kraj Spodnja Idrija.

 

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov

Free Counters
Free Counters