This Traveler IQ was calculated on Tuesday, December 09, 2008 at 07:46PM GMT by comparing this person's geographical knowledge against the Web's Original Travelogue's 3,409,467 travelers who've taken the challenge.

Voulez-vous Citroën avec moi?: Izvor mojega avta
online counter

sobota, 29. november 2008

Izvor mojega avta

Za mojo dyano sem vedel, da je uvožena iz Italije, zdaj pa sem dobil dokaz, da je bila v Italijo uvožena iz Španije.
Ko sem bil na izletu v Španiji in sem zagledal morje, sem se brž spomnil na mladinsko nadaljevanko "Modro poletje". Ko sem bil v osnovni šoli, je bila tista nadaljevanka zelo popularna. Mogoče se kdo še spomni oseb iz filma. Fantje so bili Tito, Piranja, Kike, Havi in Pančo. Punci sta bili Bea in Desi, zraven pa sta bila še slikarka Hulia in stari mornar Čankete. (Imena sem napisal fonetično, ker ne znam napisati tiste trapaste "nj" po špansko.)



To so friki iz omenjene nadaljevanke



Nekje sem dobil izzsek iz nadaljevanke, na njem pa se točno vidi, da se Julija vozi z mojim avtom.

Št. komentarjev: 5:

Ob 3. december 2008 ob 07:06, Anonymous Anonimni pravi ...

Diana je zakon :lol: imel sem tri predhodnike,en spaček je bil furgon s katerim sem prekrižaril celo jugo pa nisem niti enkrat postavil šotor,ker sem spal kar v njem :lol:

 
Ob 3. december 2008 ob 09:51, Blogger Gorazd pravi ...

@Kamper
Lepo! Tako nekateri moji prijatelji delajo še zdaj, ker se jim na srečanjih ne ljubi postavljati šotora.
A si bil mogoče pri YU-AS klubu?

 
Ob 4. december 2008 ob 16:53, Anonymous Anonimni pravi ...

Ne nisem bil v nobenem klubu,če pa sem rabil kakšen rezervni kos,sem šel kar v Žusterno v Snack bar ponj :lol:

 
Ob 6. december 2008 ob 08:36, Blogger Drmagnum pravi ...

Diana je bil odličen avto za mlade. Moj svak ga je imel. Zmeraj smo ga spraševali če se je pripeljal s pokritim mopedom.

 
Ob 6. december 2008 ob 10:12, Blogger Gorazd pravi ...

Če mi kdaj kaj crkne pri dyani, dam popravit kar popravljalcem dežnikov.

 

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov

Free Counters
Free Counters