This Traveler IQ was calculated on Tuesday, December 09, 2008 at 07:46PM GMT by comparing this person's geographical knowledge against the Web's Original Travelogue's 3,409,467 travelers who've taken the challenge.

Voulez-vous Citroën avec moi?: Izlet v Španijo
online counter

sobota, 1. november 2008

Izlet v Španijo

V soboto 25 oktobra smo se naložili na avtobus in se odpravili proti Španiji ali bolj natančno, proti Kataloniji. Vmes smo se vstavili tudi v Monaku, tam smo si (spet) ogledali knežjo palačo (bolj od daleč) nato pa smo šli še v kazino. Tam sem zapravil 13€, vendar jih nisem zaigral, toliko je pač stalo pivo.

Knežja palača

Nadaljevali smo pot in zjutraj prišli v Španijo. Najprej smo se vstavili v Figueresu, kjer se je rodil in je tam tudi pokopan Salvador Dali. Ogledali smo si njegovo galerijo, kjer je obenem tudi njegova grobnica. Brez hecov, tip je bil vsekan.

Dalijeva grobnica

Po ogledu smo nadaljevali do znanega letovišča LLoret de mar, kjer smo se nastanili v hotelu, nato pa smo imeli do naslednjega dne prosto. Hotel je imel bazen, da smo se lahko kopali, zvečer smo raziskovali mesto, predvsem betule.

V ponedeljek smo se zapeljali do barcelone. Najprej smo si ogledali katedralo Sagrada familia, gradijo jo že od leta 1882 in še ni končana. Načrte zanjo je narisal znan katalonski arhitekt Antoni Gaudí.

Sagrada familija

Nadaljevali smo v mestni park Güell nad Barcelono, tudi za ta park je načrte narisal Gaudí. Park je pod zaščito UNESCO.

park Güell

Pri tem zmaju se je bilo skoraj obvezno slikat, jaz pa sem pil vodo.

Pot smo nadaljevali na stadion FC Barcelona. Nič posebnega, stran vržen denar za vstopnico, videli pa smo le prazen stadion.

Stadion FC Barcelona

Nadaljevali smo na Montjuic kjer so bile leta 1992 Olimpijske igre. Takrat je prvič nastopila slovenska reprezentanca.

Olimpijska plamenica

Olimpijski stadion

Sledil je ogled akvarija, zanimivo je to, da ti nad glavo plava morski pes.

Murski pos

Po ogledu akvarija smo se odpravili na Ramblo, to je ena bolj zanimivih ulic v Barceloni, kot Čopova v Ljubljani. Vodič na je ves čas strašil z nekimi žeparji, vendar niso nikogar od naših okradli.

Živi kipi na Rambli

Spomenik Kolumbu

Po Rambli smo se vrnili v hotel, nekatri so potem šli na ogled flamenka, nekateri pa smo ostali v LLoretu.

V torek smo šli najprej v vinsko klet Codorniu, kjer pridelujejo penine, po Katalonsko se reče kava, klet se nahaja v petih etažah, dolga pa je 36 km. Pridelajo 60 miljonov steklenic letno. Zalagajo pa tudi zmagovalce pri Formuli 1.

Vinska klet

Na ulici sem opazil eno čudno vozilo

Volkswagen group

Ogledat smo si šli Montserrat, to je hrib, kjer imajo v samostanski cerkvi črno madono, ki je zavetnica Kataloncev. Malo nam je nagajalo vreme, če ne bi šli z vzpenjačo še na vrh hriba.

Samostan Montserrat

Zvečer smo šli na viteške igre, tam so nam postregli z juho in piščancem, vse pa smo jedli brez pribora. Po viteških je bil še ogled flamenka, živi dolgčas, nato pa povratek v hotel.

Viteške igre

Flamenko

Zadnji dan smo lahko malo dlje poležali, sledila je vožnja do Girone in nato z letalom do Brnika. Z letalom sem se sicer že vozil, tudi sam sem pilotiral, vendar pa sem bil v potniškem prvič. Prvič pa sem tudi srov pa letu.

Nad Slovenijo

Št. komentarjev: 4:

Ob 1. november 2008 ob 22:03, Anonymous Anonimni pravi ...

Seat 600,kdo bi si mislil,da imajo tudi Španci fičkote :lol:

Ob 2. november 2008 ob 00:29, Blogger Gorazd pravi ...

@kamper
Tudi meni ni bilo čisto jasno na prvi pogled.

Ob 2. november 2008 ob 21:03, Blogger Tine pravi ...

Lip izlet fajfk. A si adnisu kej španščine;))...v Kataloniji prej ne kat ja, bi riku.

Ob 2. november 2008 ob 23:37, Blogger Gorazd pravi ...

V bistvu se Španščina in Katalonščina zelo razlikujeta. Na primer, v Španščini se reče "por favor", v Katalonščini pa "si us plav", oboje pa pomeni prosim. Besede ki sem jih največkrat uporabil, pa so bile: cervesa, sangria in donde esta lavabo (stranišče).