This Traveler IQ was calculated on Tuesday, December 09, 2008 at 07:46PM GMT by comparing this person's geographical knowledge against the Web's Original Travelogue's 3,409,467 travelers who've taken the challenge.

Voulez-vous Citroën avec moi?
online counter

petek, 8. februar 2008


Končno sem se spet priklopil na ADSL. Sem že mislil,da bom zbolel,ker toliko časa nisem imel dostopa do interneta. (Pa naj še kdo reče,da to ni odvisnost.)
Glede na to,da je danes praznik,sem si privoščil športni dan na smučišču Cerkno. Res se mi ne da pisat,utrujenost dela svoje,zato bi raje objavil nekaj fotk.
Ker pa je danes Prešernov dan,si bom privoščil malo heca na njegov račun. Ugotovil sem, da če bi bil Italijan,bi bil Francesco Tropolargo,če bi bil Francoz,bi bil Francois Troplarge,Nemec-Franz Zubreid,Anglež-Frank Toowide,Američan-Frank XXL.

Št. komentarjev: 5:

Ob 8. februar 2008 ob 20:33, Anonymous Anonimni pravi ...

fajfk dobrodosel med zivimi:) kk je zdej staba? ...nec si nisi svoje opreme slikav..a imas karving ze, al se vztrajas pr sulicah? :)lp,tinep

 
Ob 16. februar 2008 ob 13:01, Blogger Tine pravi ...

ajmo fajfk, kesna dogodivscina spet...

 
Ob 16. februar 2008 ob 20:37, Blogger Gorazd pravi ...

Popolnonma je crknila povezava ZAJEBAL JE TELEKOM ,se opravičujem ,do nadaljnega ne bo nič.

 
Ob 24. februar 2008 ob 11:47, Anonymous Anonimni pravi ...

evo, Fajfk, končno sem uspel obiskati tvojo stran, grem brat naprej. Troppolargo? A misliš preširok? Prešeren bi po moje pomenilo vesel, radosten....ipd?!

 
Ob 25. februar 2008 ob 19:14, Blogger David pravi ...

Fajfa tu je pa že mal neresno, sej bi lohk pad skala napisav,pr marincu,v xxx baru pa u knjižnic lahk dabiš internet....

 

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov

Free Counters
Free Counters